Header Ads

Dolaze međunarodni eksperti koji će sačiniti izvještaj o tunelu Hranjen


O tome kada će se i kako nastaviti radovi na tunelu Hranjen još uvijek nema nikakvih informacija.

Nakon što je otkriveno da je sav novac, oko 100 miliona KM, potrošen radovi su obustavljeni. Poslodavac su Autoceste FBiH dok je izvođač kompanija Euroasfalt.

Iz obje kompanije su se ranije oglasili objašnjavajući razloge zbog kojih je došlo do kolapsa u gradnji. Suština – zahtjevan teren idnosno geologija terena kroz koji se probija tunel. Zbog svega je Vlada Federacije prije šest dana tražila izvještaj od Autocesta o svemu što se dešavalo. Kako nam je rečeno, izvještaj je i dostavljen.

Kako Raport saznaje, jedan od poteza Autocesta bit će angažiranje i međunarodnih eksperta.

Naime, kako nam je rečeno, tokom posljednih sedmica (od izbijanja afere) tragalo se za projektnom dokumentacijom preciznije – za dokumentacijom o geološkoj konfiguraciji tla kroz koje se probija tunel koji je trebao spajati Sarajevo i Goražde. Međutim, nije pronađena. Prema izvorima Raporta, nikakvo istraživanje tla nije ni rađeno.

Zbog svega su, kako nam je preneseno, angažirani i međunarodno eksperti koji će sačiniti izvještaj o stanju i geološkoj strukturi.

Nakon toga, pristupit će se izradi novog plana. Ono što je već uočeno jeste da je tlo puno podzemnih voda i da je struktura izuzetno zahtjevna.

Pored toga, kako nam je rečeno, ostaje dvije opcije za nastavak radova. Ili će se nakon novog izvještaja nastaviti s istom kompanijom ili će doći do raskida ugovora i bit će raspisan novi tender.

Inače, zaključno s krajem juna 2021. godine je iskopano i podgrađeno 2.035 metara glavne te 1.833 metra servisne tunelske cijevi, pet pješačkih poprečnh veza, kao i jedna poprečna veza za prolaz interventnih vozila te dvije parkirne niše. U odnosu na projektovanu dužinu tunela od 5.480 metara, iskopano i podgrađeno 37,1 posto glavne tunelske cijevi i 33,4 posto servisne. Što se tiče poprečnih veza, realizacija je 28,5 posto, a parkirne niše 20 posto.



Goražde PRESS / Raport


 

Pokreće Blogger.