Poslanici u Goraždu traže posebnu sjednicu Skupštine zbog problema sa gradnjom tunela Hranjen
Poslanici SDP-a, NiP-a, LS-a i Naše stranke na adresu Predsjedavajuće Skupštine BPK Goražde uputili su zahtjev za sazivanje vanredne sjednice Kantonalnog parlamenta sa samo jednom tačkom koja se tiče informacija u vezi realizacije projekta izgradnje brze ceste Goražde-Sarajevo, odnosno tunela Hranjen.
"Tražimo da sjednicu zakažete za dan 30. 8.2021. godine u 10:00 sati. Tražimo da sjednica ima jednu tačku dnevnog reda: Informacija o realizaciji projekta brze ceste Goražde-Sarajevo i izgradnji tunela Hranjen, a da materijal za sjednicu u vidu informacije pripremi Odbor za praćenje realizacije projekta brze ceste Goražde-Sarajevo. Tražimo da se na sjednicu pozovu i predstavnici Privredne i Obrtničke komore, te Udruženja poslodavaca BPK Goražde", stoji u zahtjevu koji je potpisalo osam poslanika u kantonalnom parlamentu.
Aida Sirbubalo, predsjedavajuća Skupštine BPK Goražde potvrdila je da je zahtjev stigao na adresu Skupštine, te da je sjednica Kolegija Skušpštine zakazana za 2.septembar.
"Ovaj zahtjev je stigao na adresu Skupštine i sjednica Kolegija je zakazana za 2. septembra, dakle naredne sedmice. Vrijeme je godišnjih odmora i to moramo razumjeti, a osim toga još uvijek nemamo, a čekamo i zvanične informacije koje su zatražene i od viših niova vlasti u vezi ove teme. Kolegij će odlučiti da li će sjednica biti vanredna ili redovna, a tunel Hranjen je svakako tema koja je svakako planirana za prvu narednu sjednicu", ističe Sirbubalo.
Vlada FBiH nedavno je od Autocesta zatražila detaljne informacije o problemima, rokovima i obavezama u vezi s gradnjom tunela Hranjen, koji treba spojiti Sarajevo i Goražde. Autocestama FBiH je naloženo da u roku od 15 dana pripreme detaljnu dokumentaciju o načinu izvođenja neugovorenih i završnih radova u tunelu Hranjen i realnu procjenu troškova potrebnih za završetak i puštanje prometa kroz ovaj tunel.
Podsjetimo, do kraja juna 2021. godine iskopano je i podgrađeno 2.035 metara glavne te 1.833 metra servisne tunelske cijevi, pet pješačkih poprečnh veza, kao i jedna poprečna veza za prolaz interventnih vozila te dvije parkirne niše. U odnosu na projektovanu dužinu tunela od 5.480 metara, iskopano i podgrađeno 37,1 posto glavne tunelske cijevi i 33,4 posto servisne. Što se tiče poprečnih veza, realizacija je 28,5 posto, a parkirne niše 20 posto.
Klix
Post a Comment